خرید اینترنتی شارژ رایتل

هفته گذشته من ساخته شده مراجعه به فروشگاه محلی ورایزون بی سیم من است. HTC یک - همانطور که کارکنان فروشگاه پله تا S4 کهکشان جدید همسر من و ستایش آن را خواند، آنها حتی giddily تر در مورد ورود قریب الوقوع یکی دیگر از تلفن در بزرگترین حامل کشور در صحبت کردیم.
خرید شارژ رایتل
خرید شارژ رایتل این فقط یک فروشگاه در شهر کوچک در شبکه گسترده فروشگاه ورایزون، ذهن شما است، اما کارکنان به من گفت: فروش آی فون خاموش به نفع توجه داشته باشید و خطوط کهکشان S سامسونگ افتاده بود، و که آنها انتظار شد همه چیز حتی بزرگتر از HTC یک است.چیزی که من می توانم پاسخ مستقیم در زمانی بود که گل سرسبد گوشی آندروید در نهایت ممکن است به بزرگ قرمز آمده است دریافت کنید. این ماه از آخرین امید زیادی برای مبارزه HTC به توده ها از زندان آزاد شد، و یک گوشی از آن زمان به بعد در تمام حامل های بزرگ دیگر در ایالات متحده فرود آمد.
خرید شارژ رایتلهمه ما شنیده ایم از ورایزون رسما یک صدای جیر جیر مرموز که یکی در حال آمدن است "این تابستان" است که دقیقا آنچه که من شنیدن از کارکنان ورایزون در فرد و در گوشی نیز می باشد.اما روز دوشنبه ما یک نگاه اجمالی در ضربه به بیرون درز به سمت راست است که مدعی برای نشان دادن HTC یکی در ورایزون. فقط بگویید ورایزون 4G LTE آیکون در نوار وضعیت در امتداد بالا، که، مسلما می تواند جعلی است. اما به منبع، Evleaks، ثابت کرده است که بسیار قابل اعتماد در گذشته است.تنها سرنخ جالب بر روی تصویر که ذکر کردم، تاریخ به ظاهر خودسرانه از تاریخ 5 سپتامبر است. می تواند از آن می شود که نظر ورایزون پنج شنبه بعد از روز کارگر با وعده خود از آوردن از یکی از گوشی در طول تابستان چسبیده؟ مشخصات فنی، آن است، اما در غیر این صورت مقدار زیادی از بچه های مدرسه و والدین احساس خواهد کرد.داستان های مرتبط

    
طلا S4 کهکشان به فروش می رساند، طلاکاری شده HTC آغاز بکار

خرید شارژ رایتل    ورایزون آوردن HTC یکی به برابر
    
اگر شما به دنبال افسانه ای X موتورولا تلفن صبر کنید؟البته، همچنین این امکان وجود دارد که تاریخ کاملا تصادفی و بی معنی است. در هر صورت، واضح است که از ورود یکی از ورایزون در حال نزدیک شدن است.

خرید شارژ رایتلشما چه فکر میکنید، HTC یکی ارزش انتظار کشیدن برای اگر شما به دنبال خرید یک گوشی جدید در ورایزون است؟ یا آن را به احساس بیشتر به یک آی فون جدید و یا شایعه گوگل / موتورولا منتظر "X تلفن؟"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد